lunes, 11 de junio de 2007

"Bizcocho amarmolado"

Ahir vam anar a dinar a casa dels meus pares i ens vam reunir tota la troupe, la gosseta, ma germana i el seu marit també. Jo vaig portar una amanida de cuscús fresqueta per començar i per postres un pa de pessic fet amb dues masses, una normal i l'altra amb cacau per imitar els dibuixos del marbre.

Es pot fer com el típic pa de pessic de iogurt. Quan ja tingueu la massa feta només cal que n'agafeu una part i li afegiu una mica de cacau en pols. Quan ho aboqueu al motlle feu-ho amb les dues masses a l'hora i així faran dibuixos com al marbre. Jo per sobre li poso sucre perquè caramelitzi al forn i si tinc fruita també. En aquest cas són làmines de pera conferència que queden molt i molt bé.

Bon profit!

1 comentario:

ChetoCheta dijo...

Estaba muy rico!