martes, 17 de julio de 2007

Gotham Book Mart tanca

Amb tristesa llegeixo al número 123 (especial verano) de QuéLeer que la mítica llibreria de Nova York, Gotham Book Mart, ha tancat. I és que no només a casa nostra les llibreries de tota la vida van desapareixent. El capitalisme flagrant que afecta al negoci del llibre s'està menjat els petits establiments on els treballadors saben del que parlen, coneixen el fons editorial que tenen... Jo sempre prefereixo anar a la llibreria de sempre i si cal vaig a diferents establiments segons l'especialització que tinguin. Un tracte més professional no s'aconsegueix enlloc més. M'alegro que m'hagués donat temps a visitar la Gotham Book Mart. Us copio la notícia i us penjo les fotos que com a bona guiri vaig fer.

"La histórica librería neoyorquina Gotham Book Mart cerró esta primavera ante la imposibilidad de seguir pagando el elevado alquiler del local. La clausura fue precedida por una subasta de sus fondos, en la que se vendieron cartas de D.H. Lawrence y Anaïs Nin y algún cuadro de Andy Warhol para financiar pagos atrasados".


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Nooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

Joder...

Sort que hi vam anar un cop com a mínim, però era mítica...

bravecoast dijo...

lo de gotham es por batman?