martes, 3 de julio de 2007

M'agrada

És curiós com a vegades les coincidències et sorprenen agradablement. Fa unes setmanes em vaig agafar en préstec a la biblioteca el llibre Me gusta il·lustrat per Noemí Villamuza (la meva preferida) i vaig pensar en les llistes que feia fa molt temps quan anava a l'escola, amb les coses que m'agradaven i les que no. I tot just ahir em connecto als lectorscrazy i la Berta Bocado havia penjat un post sobre les llistes... frapant. Bé, doncs m'hi afegeixo amb una llista pròpia i penjant també el curt de Jean-Pierre Jeunet.



M'agrada
- els ous ferrats amb patates fregides
- les olors de les persones als coixins
- llepar un calippo lima-limón
- l'olor de la pluja
- tenir els peus mullats
- descobrir tresors pel carrer, com una culleratera de postres
- que els daus em donin un quatre i menjar-te la fitxa
- comptar vint i menjar-te'n una altra



SOBRINO, Javier. Me gusta. Madrid: Kókinos, [s.a.]. [26] p. ISBN 84-88342-35-7.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostres,
pequeña saltamontes, hi ha dos tipus de persones, les que tenen tendència a les llistes i les que no. Està clar que ens hem trobat en el mateix grup.
Continuarem amb les llistes, segur i continuo llegint-te, segur!
per cert, jo també voldria saber si les lletres de la sopa les vas posar tu o era un fotomuntatge... voldria copiar la idea...
berta

ChetoCheta dijo...

Pues a mi lo que más me gusta es estar con mi marido, cocinar, comer, viajar y dormir. Y creo que por ese orden jeje.
Desvela ya lo de la sopa mujer!!!